..

Hoowdy! Hela veckan har jag varit hemma hos en väldigt bra vän som nyss förlorat sin pojkvän och jag har varit där hela veckan och stöttat henne och försökt vara stark och inte visat mina känslor! Nu sitter jag i Ljusdal och det enda jag tänker på är dig Linnea, jag lämnade dig för några timmar sen och det enda jag tänker på är dig, undrar vad du gör när inte jag är där på morgonen, efter middagen, kvällen och natten.. Jag är så rädd att du ska göra nå dumt och hoppas du inte gör de för klarar inte jag av! Jag älskar dig så jävla mycket gumman så du fattar inte och du är en sån jävla stark människa och hoppas du kan hitta ljuset i mörkret som är nu! Kommer ALLTID vara vid din sida gumman och stötta dig hela mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0