25/4

Hoowdyy!
Längesen man skrev här nu :)
Idag har  jag inte gjort mycket är grymt förkyld och har legat hemma hela dagen..
Så min kväll består av att plugga och skicka in massa uppgifter som måste in på Engelskan.
Senare kanske man följer med ett gäng till Skolskogen ska tydligen vara studentfest där ikväll :)
Kommer bli kul att titta på folk som skämmer ut sig :) hehe 


Ihelgen ska jag till Söderhamn och umgår med familjen och alla vänner och hitta på nå mysigt!
Och hoppas på att jag får jobbet uppe i sollefteå som jag har sök, var verkligen mitt dröm jobb tror ja :)
Kommer bli grymt tror jag och få träffa nya människor och börja om från början igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0